torsdag 26 augusti 2010

augusti redan..

Det går ett tag mellan gångerna jag skriver, men men...
Vad det gäller min utredning vet jag inte vad jag ska säga om,
första gången då hon vi prata med skulle sammanställa det som sagts,
det skulle sen jag godkänna nästa gång vi sågs- då fick jag en chock!!

Hon hade fått för sig att jag varit nykter och drogfri i 4 år!!!! :O
Var 17 tog hon det från, jag har ALDRIG haft såna problem någonsin!!!!
Jag blev jättearg och hon fick skriva om allt..
Sa att jag kom full till skolan i åk 6 EN gång, då skrev hon att jag
ofta kom full till skolan- MEN HAR MÄNNISKAN ÖRON!!!!

Nu har jag tappat allt förtroende för dom, hur vet jag nu att nåt kommer bli rätt.
Dom stängde NPU- Neuro Psykiatiska Utredningsteamet och flyttade alla
utredningar till öppenpsyk.
Jag ringde upp chefen som fattade detta beslut och frågade vad dom tänkte på,
fråga om dom verkligen kunde garantera att utredningarna skulle bli lika proffsiga
som dom NPU gjorde, OH ja, svarade han absolut..
ELLER HUR!! Hoppas verkligen att resten blir bra annars går jag ut i tidningen igen,
tidningen skrev om mig då NPU las ner så minsann blir det en uppföljning om
tidningen går med på det om det här fortsätter så korkat som det har börjat.

USH jag blir både irriterad och orolig för fortsättningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar