söndag 26 augusti 2012

I tidningen idag :O

Hämtade in tidningen i morse och fick en CHOCK!!!!
Jag visste att dom skulle skriva om mej och min adhd diagnos, en liten artikel tänkte jag,
hon sa att det skulle va bild, men kan ju vara en liten artikel med bild!!

Men det va inte nån liten artikel, det stod om mej på första sidan!
OM hon, reportern , förstod vad det hon skrivit om ,ADHD, innebär,
så kunde hon kanske sagt att jag skulle hamna på första sidan.
Överraskningar är inte direkt nåt jag gillar så, annat om det är en plötslig blombukett eller liknande.
Nu blir det nog reaktioner, det står "Psykiatrin gav Ester fel diagnos",
men det är ju sanningen...
Dessutom står det i tidningen också, ännu mer om utredningen, och ännu en bild!!

Jag ska till Gävle idag, men det känns som att gömma sej skulle passa bättre!
Men det är nog ingen som känner igen mej, håret är ju längre nu än på bilden - eller?
Men klart jag står för vad jag sagt, men ändå, första sidan!

Ja, livet är fullt av överraskningar   =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar